Problem,neznanje

Programi, Alati, Formati, Podešavanja, Konvertovanje, Enkodiranje, Mux, Demux, Remux, DVD authoring, Blu-ray Disc authoring, Rad sa subtitlovima, Zvukom (audiom)...

Moderatori: Video Majstor, djyova, prijateljv, Ilidan

Opis foruma
- Programi, Alati, Plejeri...
- Kodeci, Filtri, Podešavanja, Analiza...
- DVD authoring, Blu-ray Disc authoring...
- Rad sa subtitlovima, Ustimavanje subtitlova, Prevodjenje...
- Video kompresija, Formati, Konvertovanje, Enkodiranje, Mux, Demux, Remux...
- Obrada zvuka (audio), Muzički programi...
...itd.

Problem,neznanje

Postod Borisa » 04.02.2011 22:18

Potpuno slucajno sam naleteo na vas sajt,ima mnogo informacija,podatak,raznih upustava,jednom recju sajt je pun pogodak.Medjutim,ja imam veliki problem,tacnije sam potpuni pocetnik,pa mi je sve nejasno,da pokusam da vam objasnim sta zapravo mene muci.Imam kameru Sony dcr-hc37 e ,zeleo bih video zapise sa nje da prebacim na komp.Posedujem fireware karticu i kabal,uspeo sam preko windows movie makera da prevacim materijal,koji jos program postoji za tu vrstu operacije?Da li je to Cyber link power director?
Sledece sto me muci tako skinut materijal sa kamera na komp,on je u avi formatu,da li je to najkvalitetniji format koji moze da bude,to sam zakljucio iz mog prilozenog iskustva ( 37 minuta materijala zauzelo je na hard disku skoro 8 gb prostora) Recimo hteo bih taj avi fajl da izmontiram,da neke delove filma isecem,da ubacim neke efekte,gledao sam gore spomenuti Cyber link power director ima stvarno puno mogucnosti,sada sta bi zeleo da znam kako takav ismontiran materijal da konvertujem u format koji bi mogao da se gleda na DVD playeru,a da pri tome ne gubim puno na kvalitetu snimka. Koliko okvirno minuta materijala u tom formatu moze da stane na jedan DVD od 4.7GB? Stvarno puno pitanja imam,ali bih stvarno zeleo da udjem u problematiku.
Hvala unapred i na razumevanju.

Pozdrav
Borisa
Novi član
 
Postova:  2
Pridružio se:  04.02.2011 21:50

Re: Problem,neznanje