program za dvd kompresiju

Programi, Alati, Formati, Podešavanja, Konvertovanje, Enkodiranje, Mux, Demux, Remux, DVD authoring, Blu-ray Disc authoring, Rad sa subtitlovima, Zvukom (audiom)...

Moderatori: Video Majstor, djyova, prijateljv, Ilidan

Opis foruma
- Programi, Alati, Plejeri...
- Kodeci, Filtri, Podešavanja, Analiza...
- DVD authoring, Blu-ray Disc authoring...
- Rad sa subtitlovima, Ustimavanje subtitlova, Prevodjenje...
- Video kompresija, Formati, Konvertovanje, Enkodiranje, Mux, Demux, Remux...
- Obrada zvuka (audio), Muzički programi...
...itd.

program za dvd kompresiju

Postod vlajce85 » 27.01.2012 2:00

Pozdrav svim clanovima...
Posto sam pocetnik sto se tice VIDEO ZAPISA, trebaju mi neki saveti.
1) Treba mi neki dobar program za rippovanje videa zapisa i koji je najbolji(prebacivanje iz dvd u divx ili avi)?
2)Da li mozete da mi objasnite kako se podesava program prilikom rippovanja, sta cemu sluzi i sta bi trebalo da znam prilikom rippovanja?

Hvala unapred!! :help: :help: :help: :help:
Da bi postigao svoj cilj čak i đavo citira bibliju.
Mens sana in corpore sano. - U zdravom telu, zdrav duh
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║™
original profile ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ
vlajce85
Novi član
 
Postova:  2
Pridružio se:  18.01.2012 23:31
Lokacija:  Krusevac

Re: program za dvd kompresiju

Postod Ilidan » 27.01.2012 12:08

Pozdrav i dobrodošao.
Najpre je potrebno kopiraš video sa DVD diska na hard disk koristeći neki od popularnih dekriptera tipa DVDFab HD Decrypter, DVDShrink, DVDDecrypter ili AnyDVD (ovaj nije besplatan). Na ovaj način ćeš ukloniti i zaštite od kopiranja koji mogu da zeznu video prilikom kompresije. Zato nikad nemoj da koristiš Copy - Paste metodu kod kopiranja DVD Video diskova.
Što se tiče programa za konverziju DVD videa u AVI, najjednostavniji je http://www.videohelp.com/tools/AutoGK. Tvoje je samo da učitaš video, odrediš izlazni folder, rezoluciju i veličinu i AutoGordian Knot će sve sam odraditi.